30
sentyabr - 4 oktyabr 2019-cu il tarixlərində Avropa İttifaqının Tvinninq
proqramının “Azərbaycanda ali təhsilin gücləndirilməsinə dəstək” layihəsinin
3.6 saylı “Xarici qiymətləndiricilər üçün təlimin keçirilməsi və təlimləndirilmiş
ekspert bankının yaradılması” fəaliyyəti çərçivəsində Azərbaycana ikinci
ekspert missiyası həyata keçirilmişdir.
Missiya Fransanın Tədqiqat və Ali Təhsilin Qiymətləndirilməsi üzrə
Agentliyinin (HCÉRES) ekspertləri Eliane Kotler və Michelle Houppe tərəfindən
həyata keçirilmişdir.
Missiyanın məqsədi xarici ekspertlər üçün təlimlərin
keçirilməsi və Təhsil
Nazirliyinin Akkreditasiya şöbəsi üçün xarici qiymətləndirmə üzrə
ekspert bankının yaradılmasından ibarət olmuşdur. Təlimlərlə iştirak etmiş şəxslər
həmçinin Tvinninq layihəsi tərəfindən pilot universitetlərdə həyata keçiriləcək
simulyativ proqram qiymətləndirilməsinə cəlb olunacaqlar.
1-3
oktyabr tarixlərində Akkreditasiya şöbəsində keçirilmiş üç günlük təlimlərə
Tvinninq layihəsinin həm pilot, həm də qeyri-pilot ali təhsil müəssisələrinin
müxtəlif təhsil sahələrini təmsil edən professor-müəlim heyəti, eləcə də ADA Universitetinin magistr pilləsində
təhsil alan tələbələri cəlb olunmuşdur.
Tvinninq layihəsinin təlimçi-ekspertləri təlim
iştirakçılarını təhsil proqramlarının akkreditasiyasının hədəfləri və məqsədləri
barədə məlumatlandırmış və Tvinninq layihəsi və Akkreditasiya şöbəsi tərəfindən
birgə hazırlanmış Proqram Akkreditasiyası üzrə Metodologiya adlı sənədi onların
diqqətinə çatdırmışlar.
Təlimlər zamanı həmçinin xarici qiymətləndiricinin vəzifələri
və davranış qaydaları, özünütəhlil hesabatı üzərində işin qaydaları, müsahibələrin
aparılma metodları, qiymətləndirmə hesabatının yazılma qaydaları, universitetlərin
inkişafını təmin etmək üçün uyğun tövsiyələrin yazılması və pilot qiymətləndirmənin
digər mühüm amilləri də əhatə edilmişdir.
Təlimlərin praktiki hissəsində layihə çərçivəsində ATM-lər tərəfindən pilot olaraq yazılmış özünütəhlil
hesabatları üzərində iş
aparılmışdır.
Təlimlərdə
ümumilikdə 18 nəfər universitet nümayəndəsi və tələbə iştirak etmişdir.