Avropa
İttifaqı tərəfindən maliyyələşdirilən "Azərbaycanda ali təhsil sisteminin gücləndirilməsinə dəstək" Tvinninq layihəsi çərçivəsində 2-6 mart tarixlərində Fransaya tədris səfəri
təşkil olunmuşdur.
Tədris
səfərində Təhsil Nazirliyi, layihənin pilot ali təhsil müəssisələri və Tvinninq
layihəsini təmsil edən 9 nəfərdən ibarət nümayəndə heyəti iştirak etmişdir.
Səfərin
məqsədi Fransa universitetlərində tələbə yönümlü yanaşma sahəsində tətbiq
olunan qabaqcıl təcrübə, eləcə də bu yanaşma ilə bağlı dövlət səviyyəsində
yürüdülən siyasətlə tanışlıq olmuşdur.
Bakı
Dövlət Universiteti, Azərbaycan Neft və Sənaye Universiteti, Azərbaycan Texniki
Universiteti, Bakı Mühəndislik Universiteti, Sumqayıt Dövlət Universiteti, Təhsil
Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsini, eləcə də yeni
yaradılmış Təhsildə Keyfiyyət Agentliyini təmsil edən səfər iştirakçıları bu məqsədlə
Fransanın Beynəlxalq Təhsil Təşkilatında, Fransanın Ali təhsil, Elmi Tədqiqat və
İnnovasiyalar Nazirliyində və Ali Təhsil və Elmi Tədqiqatın Qiymətləndirilməsi
üzrə Ali Şurasında (HCERES) görüşlər keçirmişlər. Görüşlər zamanı səfər iştirakçıları Fransanın
ali təhsil sistemi, təhsil proqramlarının və ATM-lərin akkreditasiyası prosesi,
eləcə də ali təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və Fransa universitetlərinin
beynəlxalq rəqabət qabiliyyətinin artırılması istiqamətində Ali təhsil, Elmi Tədqiqat
və İnnovasiyalar Nazirliyi tərəfindən aparılan islahatlar barədə ətraflı məlumatlandırımışlar.
Bundan
başqa, nümayəndə heyəti Saint Quentin en Yvelines Universiteti, Strasburq
Universiteti, Cergy-Pontoise universitetlərində olmuş, bu universitetlərdə təhsil
proqramları səviyyəsində tətbiq olunan tələbə yönümlü yanaşma, eləcə də bu
universitetlərdə mövcud tələbə həyatını təmin etmək üçün həyata keçirilən müxəlif
tələbə yönümlü xidmətlər barədə məlumatlandırılmış, həmin universitetlərin nəzdindəki
tələbə evlərinə baş çəkmişlər.
Səfərin
yekunu olaraq səfər iştirakçıları, xüsusi ilə ali təhsil müəssisələrini təmsil
edən nümayəndələr tərəfindən səfər zamanı öyrənilmiş təcrübə barədə nəticələrin
çıxarılması və bu sahədə görüləcək tədbirlərlə bağlı fəaliyyət planının
hazırlanması gözlənilir.